Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Ką Neringoje veikia jaunimas? Kūrybiškų verslų vystytojos Gabija Starkutė ir Martyna Feser

Ar kada esate pagalvoję, ką Neringoje veikia jaunimas? Kaip šį kurortą patiria, kokias perspektyvas jame randa čia gimusi ir užaugusi jaunoji karta?


„Žinoma, yra aistra ištirti, užkariauti pasaulį, tačiau kartu – ir didžiulė trauka čia grįžti. Net ir kelionėse tas Neringos jausmas nuolat lydi. Kuršių nerija – metafizinė vieta, turinti poveikį, ypatingą energiją. Mokslininkai tai vadina Stendalio (arba Florencijos) sindromu, kai ypatingas grožis žmogų apsvaigina, tiesiog „iškerta iš kojų“. Pažįstu žmonių, kurie šios vietos priblokšti čia lieka arba nuolat grįžta, nes tiesiog negali kitaip“, – sako verslininkė, legendinio Nidos baro „Kaštonas“ įkūrėja Martyna Feser.


Modelis, prekės ženklų „Myliu Nidą“ ir „OPAKOPA“ vystytoja Gabija Starkutė yra gyvenusi Milane, Šanchajuje, Vilniuje. Tačiau, kaip pati sako, būtent čia, Nidoje, ji jaučiasi laimingiausia.
„Pakyli nuo kompiuterio, darbų ir už 15 minučių jau esi prie jūros. Jūra man sukelia labai daug jausmų, kartais sujaudina iki ašarų – toks laimės, pilnatvės jausmas“, – atvirauja Gabija.


Ar žinote, koks pirmasis daugelio Neringos vaikų verslas? Ogi spalvintų, tapytų akmenukų pardavinėjimas turistams pamaryje. Kokius dar darbus išbandė merginos ir kaip viskas išaugo į kūrybiškus vietos verslus bei žinomus prekių ženklus? Apie visa tai – Gabijos Starkutės ir Martynos Feser pokalbis Thomo Manno name.

 


 

 

PASIDALINKITE RENGINIŲ NERINGOJE INFORMACIJA


Praneškite apie savo projektus ir iniciatyvas, organizuojamas Neringoje 2021 m.
 
Renginių Neringoje informacija